6.3.07

παραφονώντας

3 4 (2001)

12 comments:

Ελένη said...

Αχ κύριε Μανδριγάλιό μου τί μου κάνατε;;; Νόμιζα πως ήταν Ρέμος και το κατέβασα αυτό το κομμάτι και μου ήρθε ένας ντουβρουτζάς! Αν είναι δικό σας, θα πρέπει να επιληφθώ αμέσως και προσωπικώς της περίπτωσής σας.

un certain plume said...

Να επιληφθείτε, να επιληφθείτε!

houli_v said...

Όλοι απογοητευτήκαμε που η Τάμτα δεν πήγε στην Γιουροβίζιον και στη θέση της θα πάει ο καταραμένος ο Σαμπρέλ αλλά δεν κάναμε κι έτσι …

Urfurslaag said...

Καλό ποστ. Φλύαρο αλλά καλό.

@ χούλι: φοβάμαι πως οι τηλεοπτικές σας προσλαμβάνουσες, σας οδηγούν μακρυά από μια συγκεραστικότερη, άρα και πολυεπίπεδη ανάγνωση του συγκεκριμένου ποστ.

un certain plume said...

Houli_v, στην πραγματικότητα το ποστ είναι ένας θρήνος για το αναντικατάστατο (συγκεκριμένα το αναντικατάστατο της Δάφνης -μία είναι η Δάφνη).

Ουρφ, σας ευχαριστώ. (Θα σας παρακαλούσα να μην επιτίθεστε στον Houli_v, η ανάγνωσή του ήταν επαρκέστατη).

Αθήναιος said...

Καλά η πρώτη σχολιάστρια δεν στέκει καλά, αυτό είναι γνωστό. Εσείς παίζετε;

Anonymous said...

Πολύ μου άρεσε. Θα έχει επιτυχία!

un certain plume said...

Αθήναιε, παρακαλώ να μιλάτε καλύτερα για την Ελένη! (Ναι, εγώ παίζω).

Κουκουζέλη, χαίρομαι που σας άρεσε. Όντως θα έχει επιτυχία -το προέβλεψε και ο Κοσμάς ο Αιτωλός.

houli_v said...

κ. urfuslaag εγώ φοβάμαι ότι με τόσο ζελέ που βάζετε στο μαλλί σας, ίνα ομοιάζουν με κέρατα, αργά ή γρήγορα θα γίνετε Κότζακ .

κ. ucp ήμουν σίγουρος ότι υπήρχε γυναίκα στη μέση / άσχετα αν το βρήκα ενδιαφέρον μη σας δουλεύουν, δύσκολα το βλέπω στο top-ten (βάλε και λίγο μπουζούκι)

Urfurslaag said...

@ χούλι: βαίνω προς την κοτζακοποίηση με παχύς και γλήγορους ρυθμούς.

@ Πλουμ+χούλι. Λυπούμαι, παρεξήγησις, λόγω απολύτου άγνοιας των τηλεοπτικών δρώμενων.

Ουρφ

Anonymous said...

Πολύχρωμα κι εντοιχισμένα.

Urfurslaag said...

Κύριε Πλουμ.
Μετά το περιστατικό που συνέβει ανάμεσά μας δεν μου αφήνετε το περιθώριο παρα να σας προσκαλέσω να
συμετάσχετε σε ένα παιχνίδι που είναι της μόδας στην μπλογκόσφαιρα του σήμερα:

πρέπει να πάρετε τις 5 λέξεις- διαπόμπευση, αιδιολειχία, φάμπιουλους, ασκαρδαμυκτί και Τσουτσουνέλα. Και να φτιάξετε ένα κειμενάκι! Ελπίζω να μην πειράζει που η τελευταία λέξη είναι όνομα.

Και οι συμπαίκτες σας είναι οι:

Μίμης Ανδρουλάκης

Ευάγγελος Βενιζέλος

μουνίτσα

πρόβατος