22.3.07

εννιά

συν ένα ποιήματα (blame sensual monk):

Μίλτος Σαχτούρης - H δύσκολη Κυριακή
Samuel Beckett - Νeither (εδώ η εισαγωγή από την όπερα του Feldman)
Gottfried Benn - Kleine Aster (εδώ η μτφ. του Αντώνη Τριφύλλη)
Paul Celan - Es war Erde in ihnen (εδώ η απαγγελία του ποιητή)
John Ashbery - Self-portrait in a convex mirror

Κ. Π. Καβάφης - Τα παράθυρα
e. e. cummings - since feeling is first
Charles Bukowski - The night I fucked my alarm clock
Roberto Juarroz - δύο ποιήματα από την "Κατακόρυφη ποίηση" (μτφ. Αργύρης Χιόνης, εκδ. "τα τραμάκια"):


Χτυπούν την πόρτα.
Όμως οι χτύποι ηχούν αντίστροφα,
σαν κάποιος να χτυπάει από μέσα.

Μην είμαι τάχα εγώ εκείνος που χτυπά;
Μήπως οι μέσα χτύποι θέλουνε
τους έξω χτύπους να καλύψουν;
Ή μήπως πάλι η ίδια η πόρτα
έμαθε νά 'ναι χτύπος
τις διαφορές για ν' απαλείψει;

Αυτό που έχει σημασία
είν' ότι πια δεν ξεχωρίζουν
ο χτύπος απ' τη μια μεριά
κι ο χτύπος απ' την άλλη.

*

Σκέφτομαι πως ετούτη τη στιγμή
κανένας δε με σκέφτεται μέσα στο σύμπαν,
πως μόνο εγώ με σκέφτομαι,
κι αν τώρα πέθαινα,
κανένας, ούτε ο εαυτός μου, δε θα με σκεφτόταν.

Κι εδώ αρχίζει η άβυσσος,
όπως όταν κοιμάμαι.
Είμαι το ίδιο μου το στήριγμα και μου το αφαιρώ.
Συμβάλλω στην επένδυση των πάντων με απουσία.

Ίσως αυτός να είν' ο λόγος
που το να σκέφτεσαι έναν άνθρωπο
είναι σα να τον σώζεις.

6 comments:

ou ming said...
This comment has been removed by the author.
sensualmonk said...

ευχαριστούμε εκ νέου

mondo said...

αν όμως τον σκέφτεσαι επειδή σκέφτεσαι τον εαυτό σου, τον σώζεις;;

un certain plume said...

Ναι. Τον ναρκισσισμό σου.

mondosenso said...

το ναρκισσισμό σου τον σώζει ο άλλος και όχι ο εαυτός σου, αν μιλάμε για δευτερογενή ναρκισσισμό.

珊珊李 said...

成人漫畫,免費A片,色情網站,色情遊戲,情色文學,麗的色遊戲,色情,色情影片,同志色教館,色色網,色遊戲,自拍,本土自拍,kk俱樂部,後宮電影院,後宮電影,85cc免費影城,85cc免費影片,免費影片,免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學